Με την κύρωση από τη Βουλή της 40ετούς σύμβασης παραχώρησης μεταξύ της Lamda Development και του Δημοσίου, άνοιξε ο δρόμος για την κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (Mega Yacht) στην Κέρκυρα.
Η παραχώρηση, που προέκυψε ύστερα από διαγωνιστική διαδικασία η οποία ολοκληρώθηκε το 2024, προβλέπει επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και ανάπτυξη της μαρίνας.
Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί στο Δημόσιο σε βάθος 40 ετών ανέρχεται σε 89 εκατ. ευρώ.
Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία μαρίνας υψηλών προδιαγραφών με 410 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη μήκους έως 140 μέτρων, καθώς και χερσαία ζώνη 39.400 τ.μ. με εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, ξενοδοχεία, γραφεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, χώρους στάθμευσης και συντήρησης σκαφών, καθώς και εκτεταμένους χώρους πρασίνου και πεζοδρόμους.
Η μαρίνα χωροθετείται εντός του Λιμένα Κέρκυρας, δυτικά του προβλήτα κρουαζιέρας και κοντά στον Σταθμό Επιβατών.
Η Μαρίνα Κέρκυρας προστίθεται στις υφιστάμενες μαρίνες του Ομίλου της Lamda Development, Φλοίσβου και Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό, που κατέχουν στρατηγική θέση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Το σχετικό νομοσχέδιο που κυρώθηκε καθορίζει τη διάρκεια της υποπαραχώρησης σε 40 έτη, χωρίς δυνατότητα σιωπηρής παράτασης ή ανανέωσης.
Ρυθμίζεται επίσης το αντικείμενο της σύμβασης, το οποίο αφορά την αποκλειστική παραχώρηση στη Lamda του δικαιώματος κατασκευής, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της μαρίνας και των σχετικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Η εταιρεία υποχρεούται να καταβάλει στο Δημόσιο εφάπαξ αμοιβή υποπαραχώρησης ύψους 9,7 εκατ. ευρώ, πριν από την οριστική απόδοση της μαρίνας, καθώς και μεταβλητή ετήσια αμοιβή συνολικού ύψους 79,3 εκατ. ευρώ για όλη την περίοδο.
Το Δημόσιο διατηρεί το δικαίωμα να ελέγχει τα λογιστικά βιβλία της υποπαραχωρησιούχου.
Πηγή: naftemporiki.gr
Ακολουθήστε το boatfishing.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις θαλασσινές ειδήσεις για το σκάφος, το ψάρεμα και την κατάδυση από την Ελλάδα και τον κόσμο.

