Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

ΔΟΚΙΜΗ: φουσκωτό Grand S 370NL

Φεβρουάριος 6, 2016

ΔΟΚΙΜΗ: φουσκωτό Grand S 370NL

 

Με µήκος αντίστοιχο του ονόµατός του, το Grand Silver 3.70 NL αποτελεί θα λέγαµε την «λύση στην κρίση» αφού καταφέρνει να τα συνδυάσει όλα, design, λειτουργικότητα, πλεύση, ασφάλεια και φυσικά οικονοµία τόσο στην αγορά όσο και την χρήση.

Grand-S-370NL_4Με 20 ίππους στον καθρέπτη, και µε το πλανάρισµα να έρχεται αβίαστα σχεδόν µε µηδενικό ορθοπλώρισµα (την καλύτερη συµπεριφορά πλαναρίσµατος που έχουµε δει σε RIB κάτω των 4 µέτρων και χωρίς flaps) θα ξεχάσετε τι σηµαίνει κατανάλωση. Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που αρκετοί αναζήτησαν το επόµενό τους σκάφος σε αυτά τα µέτρα, παρότι στο παρελθόν είχαν µεγαλύτερα. Το συγκεκριµένο είναι ένα νέο µοντέλο της Grand σχεδιασµένο σύµφωνα µε τις απαιτήσεις της εποχής και την αυξηµένη ζήτηση για µικρά και λειτουργικά RIB, τα οποία υπερτερούν και για το γεγονός ότι παρέχουν ασφάλεια παρά το µικρό µήκος τους.

Grand-S-370NL_6Οι χώροι του δεν θυµίζουν σε τίποτα ότι βρισκόµαστε σε ένα RIB κάτω από τα 4 µέτρα. Έχει ένα ιδιαίτερα έξυπνο κατάστρωµα αφού οι σχεδιαστές του κατάφεραν να τα «χωρέσουν» όλα και µε το παραπάνω, κάθισµα – ταµπούκι πλώρης, κονσόλα µε µπροστινό κάθισµα, άνετο καναπέ – αµπάρι για τον κυβερνήτη και χώρο λίγο πριν τον καθρέπτη για την σεντίνα, όπου µπορούµε να τοποθετήσουµε κάποια ακόµα πράγµατα όπως ένα µικρό ψυγείο ή άλλα απαραίτητα όπως σχοινιά κλπ.

Grand-S-370NL_2

Grand-S-370NL_5Επιπλέον οι αεροθάλαµοι εξέχουν αρκετά από τον καθρέπτη λειτουργώντας σαν flaps και παράλληλα διατηρούν την σωστή ευθύγραµµη πλεύση τους ακόµα και όταν στρίψουµε απότοµα το τιµόνι. Στην απόληξή τους έχουν σκαλοπάτι από GRP και διαθέτουν εσωτερική ενίσχυση συγκόλλησης, ενώ στην πλώρη παρατηρούµε ότι για την αποφυγή καρφώµατος σε συνθήκες κυµατισµού, ανασηκώνονται δίνοντας παράλληλα και µια πιο «επιθετική» σπορ εµφάνιση.

Grand-S-370NL_8 Grand-S-370NL_7
Η κονσόλα διαθέτει λειτουργική θέση, έχοντας µία κλίση προς τον κυβερνήτη ώστε να χειρίζεται το σκάφος χωρίς να χρειάζεται να σκύβει ιδιαίτερα. Για τον ίδιο λόγο το κάθισµα διακυβέρνησης έχει αρνητική κλίση ώστε να µην εµποδίζουν τα πόδια µας. Υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση GPS / βυθόµετρου στην οροφή, ενώ επιπλέον έχει χώρο για να µπουν χωνευτά ραδιοcd και ηχεία, όπως έχει εξοπλίσει η Leadmar, η εταιρία που τα εισάγει, και το συγκεκριµένο 370 της δοκιµής. To κάθισµα του κυβερνήτη διαθέτει και πλάτη για άνεση και ασφάλεια η οποία µπορεί να αφαιρεθεί αν χρειαστεί.

Grand-S-370NL_9Στο καθρέπτη µπορούµε να τοποθετήσουµε εξωλέµβια κοντού άξονα από 10 ως 30 ίππους. Ο 20αρης της Tohatsu ήταν στην πράξη αρκετός για να ταξιδέψουµε σωστά ενώ σύµφωνα µε την εταιρία η σχεδίαση της γάστρας επιτρέπει το πλανάρισµα ακόµα και µε 10 ή 15 ίππους κινητήρα αφού είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, 110 κιλά.

Το Grand S 370 NL είναι λοιπόν µία θαυµάσια επιλογή για όποιον θέλει να διατηρήσει την επαφή µε την θάλασσα, το ψάρεµα και την αναψυχή, µε ελάχιστο κόστος χρήσης. Είναι ετοιµοπαράδοτο στην Ελληνική αντιπροσωπεία της Grand στη χώρα µας, την εταιρία Leadmar όπου και θα απευθυνθείτε για περισσότερες λεπτοµέρειες. Η προσιτή τιµή απόκτησης είναι άλλη µια έκπληξη.

Πληροφορίες: LEADMAR,
τηλ.: 210 9700.200

Tags
RIB Φουσκωτά Tender Grand Leadmar Φουσκωτό Μικρά Φουσκωτά
Comodo SSL