Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Η BRP επιστρέφει: Νέος πρωτοποριακός «ημι-εξωλέμβιος» Rotax 115 και 150 ίππων

9 Αυγούστου, 2022

Η BRP επιστρέφει: Νέος πρωτοποριακός «ημι-εξωλέμβιος» Rotax 115 και 150 ίππων

Στις αρχές του καλοκαιριού, η BRP άφηνε στο ναυτικό τύπο να διαρρεύσει ότι η εταιρία στοχεύει σε έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων έως το 2025 με την κυκλοφορία ενός κινητήρα «φάντασμα».

Η ώρα έφτασε, και ο νέος πρωτοποριακός εξωλέμβιος Rotax 150 ίππων με τεχνολογία Stealth έκανε την εμφάνιση του!

Η BRP, η ιδιοκτήτρια των brands Evinrude και Johnson, επιστρέφει στον κόσμο του εξωλέμβιων (μετά από δύο χρόνια) με έναν καινοτόμο κινητήρα που σχεδιάστηκε και μπήκε στη παραγωγή από την Αυστριακή Rotax. η οποία δεν έχει δώσει τεχνικές λεπτομέρειες προς το παρόν.

Μερικώς βυθισμένος κάτω από το νερό, κρυμμένος κάτω από την πασαρέλα του σκάφους, ελευθερώνει πολύτιμο χώρο στη πρύμνη.

Η BRP ονομάζει την τεχνολογία κατασκευής αυτής της μηχανής Stealth, υπόσχεται μειωμένες εκπομπές (-12%) και χαμηλότερη κατανάλωση (έως 20%) από μια παραδοσιακή εξωλέμβια.

Σύμφωνα με το BRP προσφέρει τα ίδια πλεονεκτήματα με μια παραδοσιακή εξωλέμβια μηχανή – όπως τιμή, απόδοση, δυνατότητα ελιγμών, ευκολία συντήρησης – με ένα επιπλέον πλεονέκτημα, να κρύβεται (βασικά είναι ημι-βυθισμένη: εξού και το όνομα Stealth), αθόρυβη και αποτελεσματική.

Ο συγκεκριμένος εξωλέμβιος θα κάνει ντεμπούτο το 2023 και θα προσφερθεί αρχικά σε δύο επίπεδα ισχύος (115 και 150 ίππων).

Τοποθετήθηκε στα νέα σκάφη Manitou, και τα σκάφη Alumacraft και Quintrex που σχεδιάστηκαν εξ αρχής για τη βέλτιστη ενσωμάτωση της νέας εξωλέμβιας μηχανής Rotax.

Tags
Εξωλέμβιες Εξωλέμβιοι Κινητήρες BRP Ναυτικοί κινητήρες Rotax [jetpack-related-posts]
Comodo SSL