Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Μάνος Ρούδας

Νέο σκάφος SALPA AVANTGARDE 35, το σούπερ πολυτελές δικάμπινο 11μετρο σε τιμή έκπληξη

13 Σεπτεμβρίου, 2022

Νέο σκάφος SALPA AVANTGARDE 35, το σούπερ πολυτελές δικάμπινο 11μετρο σε τιμή έκπληξη

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες στο Yachting Festival των Καννών φέτος για την κατηγορία τoυ ήταν το σκάφος AVANTGARDE 35, το νέο walkaround σκάφος του ιταλικού ναυπηγείου SALPA.

Το σκάφος παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη εμφάνιση στο φεστιβάλ των Καννών που έγινε 6 με 11 Σεπτεμβρίου 2022 και στο Boat Show της Γένοβας που γίνεται 22 με 27 Σεπτεμβρίου 2022. Οι άνθρωποι του ναυπηγείου SALPA παρουσίασαν το νέο σκάφος Salpa Avantgarde 35 στο κοινό, που κάθε χρόνο αυξάνεται για αυτά τα σκάφη.

Το Avantgarde 35 είναι ένα σκάφος με συνολικό μήκος 11,20 μέτρα (μήκος CE 9,98 μέτρα) και πλάτος 3,54 μέτρα και είναι διαθέσιμο σε δύο 2 εκδόσεις. Μία εξωλέμβια με διπλούς κινητήρες από 2 x 250 hp έως 2 x 350 hp και μία Diesel / ηλεκτρικό υβριδικό με πρόωση μονού άξονα με ισχύ 1 x 350 hp diesel και 25 kw (33,5 hp) σε ηλεκτρική ισχύ.

Το ναυπηγείο SALPA έχει αναπτύξει μια συγκεκριμένη λύση στην οποία είναι δυνατή η αγορά του σκάφους σε εσωλέμβια έκδοση ντίζελ και, στη συνέχεια, να γίνει η εγκατάσταση της υβριδικής ηλεκτρικής μονάδας χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις, χάρη σε ένα πρωτοποριακό σύστημα ζεύξης.

Σχεδιαστικά, το Avantgarde 35 walkaround διαθέτει τα νέα στυλ σχεδιασμού αυτού του τύπου σκαφών όπως πλώρη “AxBow” (ευθυγραμμισμένη ανάποδη πλώρη ) που του δίνει μια επιθετική και μοντέρνα γραμμή, ενώ συνδυαστικά έχει ένα ενδιαφέρον σύστημα επέκτασης πλώρης κατασκευασμένο χωρίς ηλεκτρικούς ή υδραυλικούς μηχανισμούς, το οποίο επιτρέπει την απόλυτα ασφαλή αγκύρωση, χωρίς καμία πιθανότητα να χτυπηθεί – καταστραφεί η πλώρη του σκάφους.

Στην πλώρη έχει επίσης ένα ευρύχωρο στρίτσο για την άγκυρα, στο οποίο υπάρχει πρόσβαση σύμφωνα με τους κανονισμούς, που επιτρέπει την αποθήκευση εξοπλισμού ασφαλείας ακόμη και των οκτώ μπαλονιών που παρέχονται με το σκάφος.

Το σκάφος χαρακτηρίζεται από τις κομψές και μοντέρνες γραμμές, με τους μεγάλους ανοιχτούς χώρους και τους γενναιόδωρους πλαϊνούς διαδρόμους. Η γάστρα είναι πολύ χαρακτηριστική με βασικό πλεονέκτημα την εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση στην προώθηση.

Είναι το αποτέλεσμα της έρευνας της Salpa που πραγματοποίησε προηγμένες προσομοιώσεις CFD και δοκιμές δεξαμενών με μοντέλα μειωμένης κλίμακας μέσω ρυμούλκησης και αυτοπροώθησης του μοντέλου, γεγονός που επέτρεψε την ελαχιστοποίηση της αντίστασης και απόλεσης πορείας του, για την προώθηση τόσο στο εύρος στροφών στην ηλεκτρική λειτουργία (0/8 κόμβων) και στην περιοχή πλεύσης.

Η μελετημένη του σχεδίαση εξασφαλίζει επίσης εξαιρετική κατανάλωση σε ταχύτητα πλεύσης. Στην εξωλέμβια έκδοση, είναι 2,9 λίτρα ανά μίλι με ταχύτητα 23 κόμβων, για κατανάλωση μόνο 66 λίτρα την ώρα. Στην εσωλέμβια υβριδική έκδοση, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου στη λειτουργία ηλεκτρικής πλεύσης (6/7 κόμβοι) επιτρέπει μεγάλη αυτονομία στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.

Η ηλεκτρική λειτουργία επιτρέπει τόσο τους ελιγμούς στο λιμάνι όσο και ταξίδεμα για μικρές αποστάσεις (6/10 μίλια) με πλήρη απουσία θορύβου. Στη λειτουργία diesel, με ταχύτητα 18 κόμβων, η κατανάλωση είναι κάτω από 30 λίτρα την ώρα.

Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί τόσο από τη στήλη της αποβάθρας (pillar για shore power) όσο και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του κινητήρα ντίζελ πρόωσης από το alternator.

Μια μοναδική σχεδιαστική λύση η οποία επιτρέπει τη διαχείριση της ντίζελ / υβριδικής πρόωσης, είναι ο ενιαίος μοχλός ελέγχου. Αυτός επιτρέπει την αυτόματη αλλαγή στην πρόωση ντίζελ, κατά την ηλεκτρική πρόωση, απλά με μια επιταχυνόμενη κίνηση του μοχλού ελέγχου.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ένας σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 25 kwa. Η τάση 96 volt εγγυάται την ασφάλεια του σκάφους και επιτρέπει την πιστοποίησή του για λόγους αναψυχής ή εργασίας.

Εξωτερικοί Χώροι

Στην πρύμνη υπάρχει ένα διπλό κάθισμα με αντίθετους πάγκους με αρθρωτές πλάτες και ένα κινητό ηλεκτρικό τραπέζι, μετατρέψιμο σε μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας πίσω.

Στο χώρο του πιλοτήριου, βρίσκεται το wet bar σε ένα μεγάλο εξωτερικό ντουλάπι, εξοπλισμένο με συρταρωτό ψυγείο, ενώ προαιρετικά είναι δυνατό να εγκατασταθεί ένα πρόσθετο συρταρωτό ψυγείο κάτω από τον καναπέ του πίσω μέρους. Εκεί υπάρχει επίσης και μια εστία υγραερίου, καθώς και μια σχάρα και μια επαγωγική πλάκα, προαιρετικά.

Η θέση οδήγησης είναι εξοπλισμένη με 3 θέσεις διεύθυνσης με αναδιπλούμενα καθίσματα, εργονομικά και τοποθετημένα πολύ στιβαρά.

Η κονσόλα οδήγησης διαθέτει διπλή οθόνη 12 ιντσών, joystick για ελιγμούς και bow thruster, ενώ περισσεύει χώρος και για άλλα ηλεκτρονικά όργανα.

Η στάνταρ εσωλέμβια έκδοση υβριδική / ντίζελ διαθέτει επίσης πλωριό αλλά και πρυμναίο bow thruster.

Το κατάστρωμα στην πλώρη προσεγγίζεται μέσω των πλαϊνών διαδρόμων που είναι ενσωματωμένοι στο προφίλ του σκάφους από το σχεδιασμό του και προστατεύονται από μια περιμετρική κουπαστή, που συνοδεύει όλο το μήκος του σκάφους.

Το σκάφος είναι εξοπλισμένο με άνετη και εργονομική ξαπλώστρα που επιτρέπει σε 3 – 4 άτομα να απολαμβάνουν τον καλοκαιρινό ήλιο, ακόμα και κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, όσο το σκάφος ταξιδεύει.

Στην πλώρη επίσης εκτείνεται μια μεγάλη επίπεδη περιοχή επιτρέπει τις εργασίες πρόσδεσης με άνεση και ασφάλεια.

Ολόκληρο το κατάστρωμα του σκάφους καλύπτεται εξ ολοκλήρου με συνθετικό ξύλο TEAK άριστης ποιότητας.

Εσωτερικοί Χώροι

Γενικά οι εσωτερικοί χώροι έχουν σχεδιαστεί με λεπτομέρεια, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ικανότητα αποθήκευσης.

Έτσι, το σκάφος διαθέτει ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο περιβάλλον, διαιρούμενο με ειδικές κουρτίνες, με ένα διπλό κρεβάτι στην πλώρη και δύο μονά κρεβάτια πίσω, που εύκολα μετατρέπονται ένα σε διπλό κρεβάτι, αφήνοντας μεγάλο χώρο, χαρακτηριστική άνεση και αρκετό ύψος πάνω από το κεφάλι.

Επίσης, το διπλό κρεβάτι στην πλώρη μπορεί να μετατραπεί σε ένα χώρο τραπεζαρίας που εξυπηρετείται από ένα βολικό τραπέζι, με ευρύχωρο μπάνιο και ξεχωριστή καμπίνα ντους.

Ιδιαίτερη προσοχή κατά τη σχεδίαση δόθηκε επίσης στην εσωτερική διακόσμηση με πρωτοφανές ύψος καμπίνας στον χώρο του διαδρόμου και στο μπάνιο. Επίσης, υψηλής ποιότητας φινιρίσματα και αντίστοιχα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό με μεγάλα και αρκετά ντουλάπια αποθήκευσης και εντοιχισμένες μονάδες, με πραγματικά αόρατο άνοιγμα.

Κατόπιν ειδικής παραγγελίας, είναι επίσης εφικτή η τοποθέτηση εσωτερικής κουζίνας εξοπλισμένης με ηλεκτρικό ψυγείο και εστίες ψησίματος.

Τα πλαϊνά παράθυρα του, επιτρέπουν στους επιβάτες να ξεκουράζονται τη νύχτα ενώ έχουν μεγάλη ορατότητα και άνετη θέα στο γύρω τοπίο.

Ο αερισμός της καμπίνας εξασφαλίζεται από 6 ανοιγόμενα φινιστρίνια και μια εργονομικά τοποθετημένη καταπακτή ακριβώς πάνω από την πλώρη.

Το κάθισμα του οδηγού και η περιοχή της πρύμνης προστατεύονται ευρέως από ένα T-TOP με μινιμαλιστικό και μοντέρνο στυλ, εξοπλισμένο με ηλεκτρική τέντα που εκτείνεται μέχρι να καλύψει και μέρος της πρύμνης.

Η ηλεκτρική τέντα είναι εύκολα αφαιρούμενη, χάρη στον ειδικό σχεδιασμό της και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στην σκληρή οροφή. Χάρη σε αυτή την τέντα και τα μικροδιάτρητα φύλλα σκίασης, η περίμετρος του πιλοτηρίου προστατεύεται από τις ακτίνες του ήλιου χωρίς να εμποδίζει την περιμετρική θέα 360 μοιρών.

Χάρη στο τραπέζι με την ηλεκτρική κίνηση, είναι δυνατό να μετατραπεί η σπονδυλωτή εξωτερική τραπεζαρία στην πίσω πλευρά, από έναν ευχάριστο χώρο για μεσημεριανό γεύμα έως 8 ατόμων, σε ένα καθιστικό με τα καθίσματα αναστρέψιμα (ρυθμιζόμενα) με θέση και μπροστά και πίσω.

Στην εξωλέμβια έκδοση, ολόκληρη η περιοχή της πρύμνης μπορεί να ανυψωθεί μέσω εμβόλων με ηλεκτρικό μηχανισμό, δίνοντας πρόσβαση σε έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο, όπου είναι δυνατή η εγκατάσταση μιας γεννήτριας ισχύος, κατόπιν παραγγελίας.

Στο άκρο της πρύμνης υπάρχει η θέση για τη σωσίβια σχεδία (liferaft), η οποία θέση βρίσκεται κάτω από τον πρυμνιό καναπέ για άμεση εξαγωγή και χρήση του.

Βασικός Εξοπλισμός

Στο βασικό (στάνταρ) εξοπλισμό περιλαμβάνονται Bow Thruster και Stern Thruster (για την έκδοση με έναν έσω πετρελαιοκινητήρα), φλαπς, GPS GARMIN με οθόνη 12 ιντσών και echosounder, υαλοκαθαριστήρας, θερμοσίφωνας και κύκλωμα ζεστού νερού. Το μηχανοστάσιο διαθέτει εξαερισμό.

Στον ηλεκτρολογικό του εξοπλισμό περιλαμβάνεται κύκλωμα 220 V, φορτιστής, καλώδιο, shore power, εστία γκαζιού, ψυγείο στο ντεκ 90 λίτρων και ηχοσύστημα Fusion με ηχεία.

Το σκάφος διαθέτει δεξαμενή ακαθάρτων υδάτων και ντουζιέρα καμπίνα. Στην πρύμη έχει και αναδιπλούμενη σκάλα μπάνιου, αφαιρούμενα μαξιλάρια για όλους τους χώρους και ανοξείδωτους χειραγωγούς και μεταλλικά στοιχεία παντού.

Το εσωτερικό είναι από ανοιχτόχρωμο ξύλο βελανιδιάς, οι καμπίνες έχουν και ατομικό φωτισμό και αισθητήρα διαρροής γκαζιού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Ανδρέας Δουκάκης – Diving Marine

divingmarine.com
210 897 5931 / 694 4565769

 

Tags
Σκάφος Σκάφη Σκάφος Αναψυχής Σκάφη Αναψυχής SALPA DIVING MARINE ΔΟΥΚΑΚΗΣ Avantgarde 35 [jetpack-related-posts]
Comodo SSL