Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Selva Marine European Press Event 2015 Λίμνη Como

25 Νοεμβρίου, 2015

Selva Marine European Press Event 2015 Λίμνη Como

Στις 23 και 24 Απριλίου βρεθήκαμε στη Βόρεια Ιταλία, και συγκεκριμένα στη λίμνη Como, καλεσμένοι από τη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και τη Selva Marine, το μοναδικό Ευρωπαϊκό κατασκευαστή εξωλέμβιων όπου επιπλέον διαθέτει στο portfolio της πάνω από 60 διαφορετικά μοντέλα σκαφών αναψυχής, φουσκωτά και πολυεστερικά συν 15 μοντέλα τέντερ. Σήμερα η Selva Marine έχει ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών – αντιπροσώπων σε όλο τον κόσμο, και κάποιες δυνατές συμμαχίες με άλλους κατασκευαστές κινητήρων όπου παράγει διάφορα εξαρτήματα όπως για τη Yamaha, τη Yanmar, τη Seven Marine και την Torqeedo.

Είναι γνωστό ότι η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ εκτός από επίσημος διανομέας της Yamaha, στη θάλασσα, έχει και μία δεύτερη πρόταση τη Selva, με όλη τη γκάμα κινητήρων και σκαφών. Μαζί με τον Τεχνικό Διευθυντή της ελληνικής αντιπροσωπείας Γιάννη Μουστάκη, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα νέα μοντέλα σκαφών, σε μία ειδυλλιακή μαρίνα στη βόρεια πλευρά της λίμνης. Και αν στο άκουσμα λίμνης στην Ελλάδα είμαστε συνηθισμένοι για επιφάνεια καθρέπτης και ήρεμα νερά, στη βόρεια Ιταλία τα πράγματα είναι διαφορετικά! Τα ψηλά βουνά της Ελβετίας γύρω από την τεράστια λίμνη προκαλούν δυνατό αέρα, έτσι η περιοχή είναι πανευρωπαϊκά γνωστή στους λάτρεις των watersports και πιο συγκεκριμένα σε όσους ασχολούνται με windsurf, Kitesurf κλπ. Ο κυματισμός που σχηματίζεται από τον αέρα μας θύμισε το κοντό κοφτό κύμα του Αιγαίου, κάτι απολύτως λογικό αν λάβουμε υπόψη το μέγεθός της, 46 χιλιόμετρα μήκος, 4,5 χλμ. πλάτος και μέγιστο βάθος τα 425 μέτρα! Τα ιστιοφόρα στις διάφορες μαρίνες της λίμνης μαρτυρούσαν το μέγεθός της. selva_2 Φτάνοντας στη Marina Domaso μας περίμεναν ο Carlos Selva, εγγονός του ιδρυτή Lorenzo Selva, και οι συνεργάτες του όπου έγιναν οι δοκιμές στα παρακάτω μοντέλα, τρία πολυεστερικά Selva, δύο Elegance, το 5.70 με κινητήρα Selva Marlin 100 XSR και το 6.70 με Selva Killer Whale 150 XSR , και τη ταχύπλοη βάρκα Tiller T4.5. Επιπλέον υπήρχαν 6 φουσκωτά, πιο συγκεκριμένα το νέο Emotion 630 με κινητήρα Selva Tarpon 115 XSR, δύο Evolution, το D570 με κινητήρα Murena 70, και το D600 Black με Killer Whale 150 XSR, δύο Selva 550 PRO με κινητήρες Dorado 60 και Dorado 60 XSR (θέλοντας να συγκρίνουμε τη διαφορά δύναμης των δύο κινητήρων) και τέλος τρία συμβατικά από την σειρά Tender Line.

Η Selva Marine σήμερα

Η Selva είναι μία οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε το 1963 ενώ από το 1950 κατασκεύαζε εξαρτήματα για μηχανές και αυτοκίνητα. Η μεταφορά της εταιρίας από το Μιλάνο στο Τιράνο ήταν λόγω προβλημάτων υγείας στο αναπνευστικό του ιδρυτή. Εκεί εκτός από καθαρό αέρα βρήκε και την υποστήριξη του χωριού όπου ήρθε σε συμφωνία με τις τοπικές αρχές για να στηρίξουν το εργοστάσιο δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας. Ο κ. Σέλβα θέλοντας να λάβει μέρος σε ναυταθλητικούς αγώνες κατασκευάζει τον πρώτο του εξωλέμβιο, καθαρά για προσωπική του χρήση και ευχαρίστηση. Αυτό όμως που ξεκίνησε σαν ένα χόμπι γρήγορα άλλαξε. Στις δοκιμές που έκανε στη λίμνη Κόμο, γνώρισαν κάποιο διευθυντή πωλήσεων μιας μεγάλης γερμανικής εταιρίας, όπου ήρθαν σε συμφωνία για να τα προωθήσει στη Γερμανία. Το 1963 έγινε η πρώτη παραγωγή όπου με τρένο μεταφέρθηκαν στη Γερμανία. Έτσι σύντομα οι εξωλέμβιες κινητήρες πήραν την βασική θέση στην παραγωγή αφαιρώντας την κατασκευή εξαρτημάτων για άλλους κατασκευαστές. Μέχρι τις αρχές του 70΄η Selva είχε ήδη μια γκάμα κινητήρων ως τους 40 ίππους! Σήμερα η Selva Marine είναι η μοναδική εταιρία που κατασκευάζει εξωλέμβιες στην Ευρώπη, το 80 % της εταιρίας ανήκει στην οικογένεια της Selva, το 10% στην Yamaha και το άλλο 10% στη Yanmar. Το εργοστάσιο διαθέτει πιστοποίηση λειτουργίας ISO 9001:2008 εξασφαλίζοντας μια σταθερή ποιότητα παραγωγής. Διαθέτει κινητήρες από τους 2,5 ίππους ως τους 250 ίππους. Κατασκευάζει 2,5 – 80 ίππους δίχρονους που εξάγει εκτός Ευρώπης σε αγορές που επιτρέπουν την πώληση τους. Επίσης υπάρχει συμφωνία με την Yamaha για μια σειρά τετράχρονων κινητήρων από 8 – 250 ίππους όπου εμπλουτίζουν την γκάμα αλλά δεν κατασκευάζονται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο στην Ιταλία. Ακόμα διαθέτει 60 διαφορετικά μοντέλα σκαφών, συν 15 τέντερ τα οποία το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας προτείνει και προωθεί σε πακέτα με μηχανές Selva Marine. Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης δεν έρχεται στην δύσκολη θέση να αποφασίσει ποιος κινητήρας θα ταξιδεύει σωστά το σκάφος του, επιλογή προπέλας, ούτε αν η τοποθέτηση είναι η σωστή, αφού τα θέματα είναι ήδη λυμένα από το εργοστάσιο. Μάλιστα σύμφωνα με τον Carlos η Selva Marine ήταν η πρώτη εταιρεία που προωθούσε πακέτα σκάφος – κινητήρα από το 90 στην έκθεση της Γένοβα. Από μοντέλα Fishing, μέχρι Cruisers, Walk Around ως υψηλής ποιότητας φουσκωτά, η Selva Marine θεωρείται μία από τις πιο μεγάλες «δυνάμεις» και στα σκάφη αναψυχής πανευρωπαϊκά, και όχι άδικα.

Το εργοστάσιο στο Τιράνο

selva_10Στο κέντρο του Τιράνο, της όμορφης κωμόπολης της βόρειας Ιταλίας, δεσπόζει το εργοστάσιο και τα κεντρικά γραφεία της Selva Marine. Σε ένα κτίριο 10.000 τ.μ. παράγονται οι δίχρονοι κινητήρες Selva Marine, συναρμολογούνται οι τετράχρονοι, και επίσης κατασκευάζονται διάφορα εξαρτήματα, όπως συστήματα μετάδοσης (ποδαρικά) για την Yanmar, πόδια για τους εντυπωσιακούς Αμερικάνικους κινητήρες Seven Marine (ο μεγαλύτερος εξωλέμβιος παγκοσμίως 627 Hp), και τα αλουμινένια τμήματα των ηλεκτρικών κινητήρων Torqeedo. Επιπλέον στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης οι μηχανικοί της Selva Marine ετοιμάζουν τα καλούπια για λογαριασμό μίας Γερμανικής εταιρείας, μία εξωλέμβια turboDiesel η οποία σχεδιάζεται από το μηδέν και αναμένεται οι δοκιμές να ολοκληρωθούν στο τέλος της χρονιάς ενώ το 2016 θα βρίσκεται διαθέσιμη για πώληση. Η ιπποδύναμη είναι 50 ίπποι και αναμένεται μεγάλη ζήτηση αρχικά από επαγγελματίες και στρατιωτική χρήση, λόγω και τις ιδιαίτερα υψηλής τιμής.selva_9 Επιπλέον το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, επενδύει στην καινοτομία, αφού είναι μια από τις 20 ιταλικές εταιρίες μεταξύ 2666 αιτήσεων που εγκρίθηκε χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή ένωση, για τον σχεδιασμό ενός πρωτότυπου υβριδικού σκάφους D470, όπου στο κέντρο της γάστρας θα υπάρχει μια στεγανή καταπακτή, από όπου θα βγαίνει ένας ηλεκτρικός κινητήρας από την Torqeedo. Όταν δεν χρειάζεται ανεβαίνει κλείνοντας την γάστρα, αυτό χρησιμεύει για τις μαρίνες, σημεία που απαγορεύεται η ταχύτητα ακόμα και για ψάρεμα. Να σημειώσουμε ότι υπάρχει βίντεο που θα δημοσιευτεί σε επόμενο τεύχος όπου εκτός από την αναλυτική παρουσίαση των σκαφών, καταγράφεται η παραγωγή κινητήρων και διάφορων εξαρτημάτων σε βίντεο, μετά από την σχετική άδεια που λάβαμε από τον Carlos, είναι η πρώτη φορά που Ελληνικό περιοδικό μπαίνει και βιντεοσκοπεί όλη αυτή την διαδικασία. Ευχαριστούμε τη Selva Marine για αυτή την ευκαιρία αλλά και τον Τεχνικό Διευθυντή της εταιρείας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Γιάννη Μουστάκη, για την αναλυτική περιγραφή και επεξήγηση. Η διαδικασία παραγωγής που ακολουθείται για έναν νέο κινητήρα ή project είναι συγκεκριμένη, ξεκινά με τον σχεδιασμό, οι μηχανικοί αναλαμβάνουν να φτιάξουν τα καλούπια, κατασκευάζονται τα εξαρτήματα αλουμινίου με την επεξεργασία ανοδίωσης, βάψιμο τεσσάρων στρώσεων σε εξωτερικά μέρη, συναρμολόγηση και δοκιμή μίας ώρας, καθαρισμός και τοποθέτηση στη συσκευασία. Αυτά όλα παρουσιάζονται αναλυτικά στο αντίστοιχο DVD.

selva_8 selva_7

 


Tiller Line & Tender

selva_1

Η γραμμή Tiller (σημαίνει και λαγουδέρα), αποτελείται από 3 μοντέλα, 4 μέτρα, 4,5 μέτρα που είδαμε και στη δοκιμή και 4,8, σκάφη ιδανικά για light fishing, προορίζεται για άτομα που αναζητούν μικρά ελαφριά και εύχρηστα βαρκάκια. Λιτό κατάστρωμα που όμως δεν του λείπει τίποτα. Έχει δύο μεγάλα αμπάρια πλώρα και πρίμα, ένα προσθαφαιρούμενο καναπέ στη μέση και δύο ταμπούκια πλευρικά, το αριστερό έχει πρόβλεψη ώστε να μπορεί να γίνει δοχείο ζωντανού δολώματος. Επίσης διαθέτει στρίτσο και αντιολισθητική επιφάνεια στην πλώρη. Οι κουπαστές έχουν διαμόρφωση για να τοποθετηθούν ρέλια που προσφέρουν κράτημα, δύο στο καναπέ της πλώρης και δύο πλευρικά του καναπέ της πρύμνης. Και το πιο σημαντικό έχουν μία αρκετά ανταγωνιστική τιμή κάνοντάς τα ιδιαίτερα «επίκαιρα». Το σκάφος της δοκιμής φορούσε ένα τον Selva Piranha 9,9 ίππους, μονοκύλινδρος όπου είναι ο ελαφρότερος 9,9 της αγοράς μόλις 30,5 κιλά. Τα συμβατικά Selva προορίζονται για Tender και όχι μόνο. Το κλασικό 2,4 με τα πυχάκια προσφέρει εύκολο μάζεμα, αφού μόλις το ξεφουσκώσεις διπλώνεται πιάνοντας ελάχιστο χώρο. Το 2.70 με την φουσκωτή γάστρα έχει διαμόρφωση V και είναι ενισχυμένο για να φουσκώνεται σε υψηλότερα από το συνηθισμένα bar (πίεση ατμόσφαιρες) προσφέροντας μία «σκληρή» V γάστρα. Το τρίτο είναι νέο μοντέλο, 310 FV, ένα μικρό RIB με πολυεστερική γάστρα όπου όταν το ξεφουσκώσουμε διπλώνει στη μέση για εύκολη αποθήκευση και μεταφορά. Μπορεί να μεταφερθεί από δύο άτομα αφού ζυγίζει λιγότερο από 50 κιλά. Στα συμβατικά οι δύο κινητήρες Selva SeaBass 4 και 6 hp, μονοκύλινδροι, είναι οι ελαφρύτεροι της αγοράς με βάρος μόλις 23 κιλά.


 

Selva Professional Line 550

selva_12

Αποτελεί ένα από τα best seller του ναυπηγείου και σύμφωνα με την εταιρεία πολλοί όμιλοι ιστιοπλοΐας, ιδιωτικές μαρίνες αλλά και λάτρεις του ψαρέματος σε όλη την Ευρώπη έχουν επιλέξει την σειρά Pro της Selva. Αυτή η σειρά αποτελείται από 5 «σκληροτράχηλα» μοντέλα, ξεκινά από τα 4,3 και φτάνει τα 7 μέτρα. Έχουν αντιολισθητική επιφάνεια πάνω στους αεροθαλάμους, και προσφέρονται σε δύο εκδόσεις, με την κονσόλα να μπαίνει στο κέντρο του σκάφους ή να τραβηχτεί πίσω αφήνοντας όλο το πλωριό τμήμα ελεύθερο. Από τη θέση διακυβέρνησης το Pro 550 ταξίδευε γλυκά, χωρίς μπότζι αφού η διάταξη των αεροθαλάμων οριοθετούσαν την κλίση συμμετέχοντας όπου χρειαζόταν κυρίως στο πρυμιό τμήμα τους. Με μόλις 320 κιλά βάρος, το σκάφος πλανάριζε άμεσα, χωρίς να ορθοπλωρίζει, ταξιδεύοντας ως και τους 28,8 κόμβους. Υπήρχαν δύο 550 Pro στη διάθεσή μας, το ένα με κινητήρα Selva Dorado 60 Hp και το άλλο με Dorado 60 Hp XSR, το XSR είναι μία ειδική αναβάθμιση (tuning) του κινητήρα που προσφέρει αύξηση της δύναμης με ακόμα μικρότερες καταναλώσεις, ιδίως στο φάσμα στροφών που γίνεται η μεγαλύτερη χρήση. Για να το δούμε αυτό και στη πράξη, τα δύο αυτά 550 Pro «στήθηκαν» για μία άτυπη κόντρα, όπου φάνηκε η διαφορά απόκρισης στο γκάζι αφήνοντας τον «απλό» Dorado πίσω. Ο XSR δεν γίνεται κατά την διάρκεια παραγωγής του κινητήρα, αλλά εφαρμόζεται αργότερα, μετά την συναρμολόγηση, από ένα ειδικό τμήμα μέσα στο εργοστάσιο. Στο σχετικό πίνακα διακρίνονται οι μετρήσεις των δύο σκαφών, με ίδια προπέλα και βάρος όπου είναι ορατή η διαφορά.

 

skafos selva_7

 


Emotion Line 630

selva_13

Η Selva παρουσίασε μία νέα σειρά, όπου λέγεται emotion. Αποτελείται από τρία μοντέλα, το 540, το 630 και το 790. Με την πρώτη ματιά οι αεροθάλαμοι μαρτυρούν την προέλευσή τους αφού διαθέτουν ένα ημιτονοειδές σχήμα στο μέσον τους, κάτι βέβαια που δεν κρύβουν οι ιταλοί, τα σκάφη αυτά προέρχονται από τα καλούπια της Marlin, και κατασκευάζονται εκεί για λογαριασμό της Selva. Το ειδικό πατενταρισμένο σχήμα του αεροθαλάμου έχει αρκετά πλεονεκτήματα, αφού επιτρέπει την σωστή διαμόρφωση χώρου στο κατάστρωμα, προσφέρει σταθερότητα όταν το σκάφος είναι σταματημένο, στεγνό ταξίδι και δυνατότητα πλεύσης σε χοντρό κύμα. Η φαρδιά μεγάλη πλώρη δίνει ένα τεράστιο κρεβάτι ηλιοθεραπείας ενώ και η πρύμνη γίνεται sundeck ρίχνοντας τη πλάτη αλλά και με τις κατάλληλες προσθήκες. Το κάθισμα του κυβερνήτη έχει ρυθμιζόμενη πλάτη για καθιστή ή ημιόρθια θέση οδήγησης. Στηn πρύμνη υπάρχει μεγάλη πλατφόρμα, επιτρέποντας την πρόσδεση με την πρύμνη, αλλά και την χρήση του στο ψάρεμα ή το μπάνιο. Οι πρώτες ύλες που κατασκευάζεται είναι υψηλής ποιότητας καθώς βέβαια και ο εξοπλισμός του. Με βάρος 600 κιλά ο Selva Tarpon 115 XSR το ταξιδεύει με 36,7 κόμβους max, με κατανάλωση μόλις 0,96 λτ/νμ ενώ στους 25 κόμβους η κατανάλωση κυμαίνεται στα 0,7 λτ./νμ. Η γάστρα και το ζύγισμα του καταστρώματος επιτρέπει το άμεσο πλανάρισμα, χωρίς να ορθοπλωρίζει κάτι που είναι ορατό και από τη σχέση ταχύτητας κατανάλωσης. Στο ταξίδι παραμένει σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, παρά τη μεγάλη φαρδιά γάστρα. Συμπερασματικά το Εmotion προσφέρει άριστη συμπεριφορά πλεύσης, μεγάλο και φιλόξενο κατάστρωμα, δυνατότητα πλεύσης με μικρό κινητήρα και σημαντικά μικρές καταναλώσεις σε σχέση πάντα με το μήκος του.

selva_14

skafos selva_6


Selva Evolution Line

selva_15

Σε αυτή τη σειρά, την κλασική σειρά φουσκωτών της Selva, υπάρχουν 12 μοντέλα από τα 4,7 ως τα 9,6 μέτρα. Διαθέτουν μεσογειακό κατάστρωμα, με έμφαση την τουριστική χρήση, άνετους καναπέδες στην πρύμνη, ευρύχωρα κρεβάτια ηλιοθεραπείας στην πλώρη. Δύο μοντέλα και συγκεκριμένα το 650 DS και το 600 DS έχουν διπλό sundeck, εκτός του μπροστινού, το κάθισμα ημιόρθιου τύπου του κυβερνήτη καθώς και η κονσόλα τραβιούνται μπροστά αφήνοντας πίσω να διαμορφωθεί ένα διπλό sundeck. To 5.70 είναι best seller της σειράς γιατί είναι το μικρότερο που έχει ξεχωριστό κάθισμα διακυβέρνησης αφήνοντας τον καναπέ της πρύμνης ελεύθερο για το πλήρωμα. Η κονσόλα έχει φουτουριστική σχεδίαση, με χώρο για τα ηλεκτρονικά όργανα αλλά και τον πρόσθετο εξοπλισμό. Τα νέα μοντέλα μπροστά από την κονσόλα έχουν και κάθισμα. Όλα όσα θα χρειαστούμε βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό, ακόμα και το πρόσθετο κρεβάτι ηλιοθεραπείας. Το Evolution D.600 και D.650 βγαίνουν και σε έκδοση DS, δηλαδή double sundeck, διαμορφώνοντας ένα μεγάλο κρεβάτι ηλιοθεραπείας στη πρύμνη, ρίχνοντας την πλάτη. Η Selva, όπως αναφέραμε και παραπάνω διαθέτει τα σκάφη της σε ανταγωνιστικά πακέτα σκάφος – κινητήρα, ακόμα και με το υδραυλικό τιμόνι, και όλα τοποθετημένα από το εργοστάσιο.

selva_16

 


Εvolution D.600 Black

selva_17

Όλα τα φουσκωτά της γραμμής Evolution φτιάχνονται με άσπρο, ανοιχτό γκρι ή και μαύρους αεροθαλάμους. Το συγκεκριμένο D.600 που δοκιμάσαμε είχε μαύρους όπου έκαναν μία πολλή όμορφη αντίθεση με το χαρακτηριστικό σχεδιασμό της γραμμής πλευρικά των αεροθαλάμων αλλά και το βαθύ κόκκινο στις ταπετσαρίες και τα μαξιλάρια που είχε στο εσωτερικό του. Στη νορμάλ έκδοση έχει άσπρα μαξιλάρια, όμως η «πινελιά» του ιδιοκτήτη έδινε ένα ξεχωριστό αισθητικά αποτέλεσμα. Ο κινητήρας είναι 100 ίππους XSR, για μεγαλύτερες επιδόσεις. Τα πρόσθετα μαξιλάρια διαμορφώνουν ένα μεγάλο κρεβάτι ηλιοθεραπείας. Το ξεχωριστό κάθισμα κυβερνήτη δίνει τον καναπέ διαθέσιμο για το πλήρωμα ενώ η κονσόλα στο κέντρο επιτρέπει την εύκολη μετακίνηση στο σκάφος. Στο καθρέπτη φορούσε το Selva Marlin 100 XSR αποδίδοντας 39,4 κόμβους στις 6.100 σ.α.λ. Η πλεύση του ήταν εξαιρετική, χωρίς κραδασμούς, με άμεση απόκριση στο γκάζι, αλλά και το τιμόνι.

selva_18

skafos selva_5


Open Elegance Line 5.7 – 6.7

selva_19

Η γραμμή Elegance είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, στην Open όπως τα σκάφη που είχαμε στη διάθεσή μας, και στη Sun Deck με διαμόρφωση κρυφής καμπίνας στην πλώρη με διαμόρφωση ξαπλώστρας. To 6.7 είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις όπου μοιράζονται την ίδια γάστρα. Τα νέα Elegance έχουν μία πολύ όμορφη γραμμή δικαιολογώντας το όνομά τους. Το κατάστρωμά τους είναι φιλόξενο, προσφέροντας άνετο χώρο για το πλήρωμα, με ξεχωριστό κάθισμα, πατέντα που το μετατρέπει από καθιστό με άνετη πλάτη σε ημιόρθιου τύπου, νεροχύτη και μεγάλα αμπάρια σε όλο το σκάφος. Εσωτερικά στην κονσόλα χωρούν τα μαξιλάρια, αφήνοντας το αμπάρι της πλώρης και της πρύμνης ελεύθερα για τα σωστικά αλλά και τον εξοπλισμό που χρειαζόμαστε στην εξόρμησή μας. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το τραπέζι της πλώρης. Το μεγαλύτερο 6.7 είναι ένα μέτρο μεγαλύτερο που πραγματικά δίνει διαφορά προσφέροντας μεγάλη άπλα στο κατάστρωμα, τόσο στο μήκος όσο και στο πλάτος. Στην πρύμνη ο καναπές έχει σχήμα Π που μετατρέπεται εύκολα σε κρεβάτι ηλιοθεραπείας. Τα ρέλια στην πλώρη είναι ιδιαίτερα ψηλά κάνοντάς το ασφαλή για οικογένεια και παιδιά, ιδίως όταν επιβιβάζονται στο σκάφος από την μαρίνα. Το 5.7 με τον κινητήρα Selva Marlin 100 XSR έφτασε τους 35,2 κόμβους ενώ το 6.7 με το Selva Killer Whale 150 XSR τους 36,3 κόμβους.

selva_20

selva_21

selva_22

skafos selva_4

Πληροφορίες: ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., Τηλ. 210 6293 500

Tags
Μοτοδυναμική ΑΕ Δοκιμές Σκαφών Δοκιμές Φουσκωτών Selva Marine Como Ιταλία [jetpack-related-posts]
Comodo SSL