Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Το φουσκωτό σκάφος Sea Quest 760 με αναβαθμισμένο κατάστρωμα

23 Ιανουαρίου, 2024

Το φουσκωτό σκάφος Sea Quest 760 με αναβαθμισμένο κατάστρωμα

Αδιαμφησβήτητα, το Sea Quest 760 είναι ένα από τα πλέον διαχρονικά φουσκωτά σκάφη στη κατηγορία των 7 – 8 μέτρων.

Ανήκει στα best seller της κατηγορίας, και παραμένει ψηλά στην εκτίμηση των ανθρώπων της θάλασσας, που αναζητούν ένα σκάφος με αξιοσημείωτη πλεύση, άνετους χώρους, στιβαρή κατασκευή και προσεχτικό μοντάρισμα.

Το 7.60 είναι η «σημαία» της εταιρίας Sea Quest, η οποία δημιουργήθηκε το 1999, από τους Κώστα Καραντώνη και Γεράσιμο Κατσάμπα, κερδίζοντας ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και φανατικούς λάτρεις των φουσκωτών που κατασκευάζει! Το συγκεκριμένο μοντέλο έγινε ορόσημο του ναυτικού τουρισμού στη μεσαία κατηγορία. Με μία τέντα πλεύσης, το μεγάλο πλωριό sundeck γίνεται κρεβάτι, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα ζευγάρι με τα παιδιά, και να απολαύσουν εν πλω τις καλοκαιρινές εξορμήσεις τους!

Αλλαγές στο 7.60 …αλλαγές και στην εταιρία!

Με τα παραπάνω δεδομένα, η Sea Quest έχει κάθε λόγο να ανανεώσει το κατάστρωμα του 7.60 διατηρώντας το σύγχρονο και πρακτικό. Ανάλογο των νέων υψηλών απαιτήσεων των υποψήφιων αγοραστών, ιδίως επαγγελματιών που προορίζουν τα σκάφη για εκμίσθωση ή θαλάσσιο περιηγητικό τουρισμό.

Με τη πρώτη ματιά, βλέπουμε μία ολοκαίνουρια κονσόλα, καθώς και δύο καθίσματα διακυβέρνησης bucket, κατασκευασμένα από ανοδιωμένο inox με ρυθμιζόμενη θέση για όρθια, ημιόρθια ή καθιστή θέση ταξιδιού. Αρκετές ακόμα μικρότερες αλλαγές και επιλογές πιο premium εξοπλισμού, ολοκληρώνουν το facelift του 7.60.

Αυτή είναι μόνο η αρχή για την νέα εποχή Sea Quest, μια εποχή που ξεκινά με την μετάβαση της ηγεσίας στα χέρια των νέων και ταλαντούχων Γρηγόρη και Νικηφόρου Καραντώνη, πάντα με την συμμετοχή του Γεράσιμου Κατσάμπα. Ο Κώστας Καραντώνης, συνιδρυτής και εμπνευστής της εταιρίας, μετά από τόσα χρόνια αφοσίωσης και ανέπαφης δέσμευσης «παραδίδει την σκυτάλη» στους δύο γιους του.

Ο Γρηγόρης και ο Νικηφόρος διαθέτουν ήδη μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή και επισκευή φουσκωτών σκαφών, και είναι διατεθειμένοι να δώσουν συνέχεια στο όραμα του πατέρα τους, υποσχόμενοι μία συναρπαστική συνέχεια για τη Sea Quest!

 

Το κατάστρωμα του 7.60

Το σκάφος της δοκιμής διαθέτει φουλ έξτρα εξοπλισμό, όπως και πάτωμα foam deck που ξεκινά από την δελφινιέρα της πολυεστερικής πλώρης και το sundeck. Εκεί διακρίνεται και ο ηλεκτρικός εργάτης.

Η υπερκατασκευή της πλώρης, διαμορφώνει δύο ταμπούκια, αρκετά μεγάλα για να τοποθετήσουμε όλον το εξοπλισμό του σκάφους. Ο πλωριός καναπές μπορεί να επεκταθεί ως το κάθισμα μπροστά από την κονσόλα διαμορφώνοντας κρεβάτι μήκους 3 μ.

Η νέα κονσόλα διαθέτει τουαλέτα μπροστά, σηκώνοντας το κάθισμα της πλώρης, όμορφες χειρολαβές, και αρκετό χώρο στο ταμπλό για τα όργανα του κινητήρα και τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ναυσιπλοΐας.

Η κλίση του, προς τον χειριστή, φέρνει το τιμόνι και το χειριστήριο σε σωστή απόσταση προσφέροντας εύκολη οδήγηση.

 

Τα καθίσματα κυβερνήτη – συγκυβερνήτη, είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά, τόσο στην όρθια όσο και στην καθιστή θέση. Βρίσκονται κεντρικά, αφήνοντας άνετο πέρασμα στις μπάντες, ενώ στη πίσω πλευρά δίνουν χειρολαβές.

Η πρύμνη του 7.60 ήταν πάντα ένας χώρος φιλόξενος και έξυπνα σχεδιασμένος. Παραμένει η συγκεκριμένη σχεδίασή του, με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τον τριθέσιο καναπέ και την διαμόρφωση ενός sundeck χρησιμοποιώντας την πτυσσόμενη πλάτη. Η συνολική επιφάνεια με το πρόσθετο τμήμα διαθέτει πλάτος 2 μ. και μήκος 1,5 μ..

Κατάπρυμα η πλατφόρμα διαθέτει χωνευτή σκάλα μπάνιου, χώρο για την βοηθητική, ρέλια, βοηθητικά ταμπούκια για σχοινιά και ντουζιέρα γλυκού νερού.

Στη θάλασσα

Η γάστρα του 7.60 αποτελεί σημείο αναφοράς όσον αφορά την ποιότητα πλεύσης. Η γωνία εισόδου στη δίεδρο είναι 48 μοίρες και καταλήγει στο transom στις 24, ενώ το chine αφήνει τους αεροθαλάμους οριακά εκτός νερού σε στάση, οριοθετώντας σωστά τις γωνίες κλίσης όταν ταξιδεύουμε σε καιρό.

Στο καθρέπτη του Sea Quest 7.60, έχει τοποθετηθεί ο Yamaha 300 Hp, με προπέλα 18’ Enertia. Με τρία άτομα, καταγράψαμε τις επιδόσεις, όπου σαν ταχύτητα κρουαζιέρας στις 4.000 σ.α.λ μετρήσαμε 32 κόμβους, καταναλώνοντας 1,53 lt/nm. με μέγιστη ταχύτητα τους 44,5 κόμβους.

Η πλεύση του εξαιρετική, με μηδενικούς μηχανικούς ήχους ή κραδασμούς. Ο χειριστής αντιλαμβάνεται ότι βρίσκεται στο τιμόνι ενός «ναυτικού» σκάφους, κατάλληλου για μεγάλα απροβλημάτιστα ταξίδια.

Αν λοιπόν αναζητάτε ένα RIB σε αυτή τη κατηγορία, το Sea Quest 7.60 συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα φουσκωτά που θα πρέπει να εξετάσετε πριν την τελική σας επιλογή, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για απροβλημάτιστα μικρά και μεγάλα ταξίδια με την οικογένεια.

ΣΑΛ KNOTS LT/HR LT/NM
1500 7 9,5 1,35
2000 8,5 14,8 1,74
2500 12,6 19,7 1,56
3000 19,5 31,0 1,59
3500 28,1 38,6 1,37
4000 32,1 49,2 1,53
4500 36,5 68,1 1,87
5000 42,2 78,4 1,86
5500 43,5 90,1 2,07
5800 44,5 90,8 2,04

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ SEA QUEST 7.60
Ολικό μήκος 7,60
Ολικό Πλάτος 2,70
Διάμετρος αεροθαλάμων 0,56 – 0,52
Αριθμός αεροθαλάμων 6
Υλικό αεροθαλάμων H/N 1670 dtex
Γωνία εισόδου πλώρης 48ο
deadrise στο transom 24ο
μέγιστη ιπποδύναμη  300 hp ή 2Χ 150 hp
χαμηλότερη ιπποδύναμη 200 hp.
συνιστώμενη ιπποδύναμη 225 – 250 hp.
Ρεζερβουάρ καυσίμου 300 λίτρα
Ρεζερβουάρ νερού ανοξείδωτο 100 λίτρων
Βάρος 1100 κιλά
Άτομα 8
Πιστοποίηση  CE : C

Πληροφορίες:

Sea Quest Ribs

website: https://seaquestrib.gr/

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 994 0572, 6988276280

Tags
Sea Quest Κώστας Καραντώνης Sea Quest 760
Comodo SSL