Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Παροχή βοήθειας και διάσωσης από τις Λιμενικές Αρχές Χανίων και τον θάλαμο Επιχειρήσεων

7 Σεπτεμβρίου, 2017

Παροχή βοήθειας και διάσωσης από τις Λιμενικές Αρχές Χανίων και τον θάλαμο Επιχειρήσεων

Παροχή βοήθειας και διάσωσης από τις Λιμενικές Αρχές Χανίων και τον θάλαμο Επιχειρήσεων

Σε καθημερινή βάση οι λιμενικές αρχές της χώρας μας παρέχουν πολύτιμη βοήθεια σε όσους βρίσκονται ακυβέρνητοι στη θάλασσα ή αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα. Αρκετές φορές μάλιστα πολλοί αισθάνθηκαν την ανάγκη να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους μετά από την προσφορά βοήθειας. Έτσι ο φίλος Αντώνης Γαλανάκης από την Κρήτη μας έστειλε το συγκεκριμένο ευχαριστήριο. Εξιστορώντας την δική του προσωπική εμπειρία:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον Λιμενάρχη και Υπολιμενάρχη Χανίων και όλο το προσωπικό του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χανίων. Τον κυβερνήτη τον συγκυβερνήτη και όλο το πλήρωμα το ΠΛΣ.149, καθώς και όλο το προσωπικό του Α΄ Λιμενικού Σταθμού Χανίων για την συνδρομή τους στην δύσκολη στιγμή που βρέθηκα το Σάββατο 24/6/2017 και ώρα 20.40, στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Σταυρού.

Το σημείο που βρισκόμουν ήταν αδύνατη η επικοινωνία μέσω κινητής τηλεφωνίας. Εκεί το φουσκωτό σκάφος μου έμεινε ακυβέρνητο από ηλεκτρική βλάβη. Ενώ το σκοτάδι πλησίαζε στις 21.40 το ΠΛΣ.149 όπως πάντα παρόν σε δύσκολες αποστολές σε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης με εντοπίζει και με οδηγεί με ασφάλεια στο λιμενικό καταφύγιο του Σταυρού στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον θάλαμο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος και την υπηρεσία Ευρωπαϊκής έκτακτης βοήθειας 112 της γενικής γραμματείας πολιτικής προστασίας.»

Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Όπως σχετικά μας ανέφερε ο Αντώνης Γαλανάκης, το πρόβλημα ήταν στην κεντρική ασφάλεια του σκάφους. Ο καιρός δεν επέτρεπε να υπάρξουν καθυστερήσεις και παρότι προσπάθησε να επισκευάσει την ζημιά, το πρόβλημα επέμενε. Στο σκάφος βρισκόταν με την γυναίκα του, και η ψυχραιμία ήταν το μεγαλύτερο τους «όπλο». Δεν υπήρχε δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και σε σαράντα λεπτά θα ερχόταν το σκοτάδι.

Ο Αντώνης τηλεφώνησε στο 112, τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης όπου λειτουργεί όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα. Συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει με την Αστυνομία, τo Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, το Λιμενικό Σώμα, την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 και την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000.

Στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 απαντούν αμέσως ειδικά εκπαιδευμένοι χειριστές  στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά. Η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή  κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM). Αλλά και από δημόσιους τηλεφωνικούς θαλάμους χωρίς τηλεκάρτα.

Η κινητοποίηση ήταν άμεση και σε συνεχή επαφή με τον χειριστή. Σε μια ώρα το πλωτό του λιμενικού τον ρυμούλκησε στο παραπλήσιο λιμενικό καταφύγιο στα βόρεια των Χανίων. Μετά την επισκευή χρειάστηκε μία βεβαίωση από ναυπηγό σχετικά με την αξιοπλοΐα του σκάφους για να μπορέσει να ξαναμπεί στη θάλασσα.

Tags
Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων Ευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης Λιμενικό Σώμα Χανιά Λιμεναρχείο
Comodo SSL