Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γράφει ο Γιώργος Πολυχρονίου

Γιώργος Πολυχρονίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Trygons Aegean EcoRun Project / Σούνιο – Σαντορίνη με 24 λίτρα!

Πριν λίγους µήνες παρουσιάσαµε ένα διαφορετικό σκάφος, κατασκευασµένο εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήµατα µε βασικά χαρακτηριστικά το εξαιρετικά χαµηλό βάρος, τη µειωµένη ανάγκη ιπποδύναµης, και την ελάχιστη κατανάλωση καυσίµου. Με µήκος ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Nikita 470 Inboard

Οι ταχύπλοες βάρκες με τοποθετήσεις αξονικού και πετρελαιοκινητήρα έχουν γίνει «είδος προς εξαφάνιση», αφού για αρκετά χρόνια οι υποψήφιοι αγοραστές «σνόμπαραν» τους αργούς, μεγάλους και θορυβώδεις diesel κινητήρες προτιμώντας ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό Top Line Pegasus 20

Το ναυπηγείο φουσκωτών σκαφών Top Line αδιαμφισβήτητα είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες παραγωγής RIB διαθέτοντας στην γκάμα της κάποια από τα πιο αναγνωρισμένα μοντέλα στην Ελληνική αγορά – ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Selva T4.5 & T4.8

  Στην Ιταλία εδρεύει μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρίες στον χώρο της θάλασσας. Πρόκειται για την Selva, με τους γνωστούς κινητήρες αλλά και την μεγάλη γκάμα σκαφών αναψυχής. ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό Attack 385 RIB

Μετά την επιτυχία του Attack 330, το γνωστό ναυπηγείο µε έδρα την Κέρκυρα, αποφάσισε να κατασκευάσει άλλο ένα µοντέλο αυτής της κατηγορίας, το 385. Τα µικρά αυτά RIB έχουν ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό Mostro Corvette 780

H Mostro είναι µία από τις πιο γνωστές ελληνικές εταιρίες κατασκευής φουσκωτών σκαφών στην χώρα µας αφού µετρά πάνω από 30 χρόνια συνεχής παρουσίας. ∆ιατηρώντας το διαχρονικό στυλ µε ...

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό Dolfin 395

Με αφορµή το σεµινάριο µολύβι φύλακα του Κώστα Χατζηιορδάνου που πραγµατοποιήθηκε στο Ηράκλειο, βρέθηκα στην Κρήτη και έτσι είχα την ευκαιρία να κάνω µία σύντοµη βόλτα µε κάποια από ...

Comodo SSL